Gerakan Mahasiswa

Di Sebalik Segala Musibah Yang Melanda...



Assalamualaikum..sahabat2 sekalian, Seperti yang kita ketahui kekejaman Yahudi yang telah MEMBANTAI penduduk Gaza, dan banyak lagi kekejaman terhadap Negara islam. Secara tidak sedar, ada satu lagi agenda Yahudi untuk memusnahkan Umat Islam iaitu dengan cara yang sangat terancang. Memetik kata pujangga, "kebatilan yang terancang boleh mengalahkan kebenaran yang tidak terancang.." disini ana ingin kongsikan beberapa info mengenai kehebatan bangsa Yahudi laknatullah yang diambil dari tesis yang bertajuk "Why the jews so smart". Semoga ia menjadi tauladan buat kita semua.

Mengapa Yahudi Bijak?

Cuba anda fikirkan, kenapa Allah memberi kelebihan pada mereka? Kita lihat ramai cendikiawan berbangsa Yahudi, dari segala bidang, Engineering, musik, saintis dan yang paling hebat ialah bidang perniagaan, dimana ia memang paling tersohor.
Hampir 70% perniagaan di dunia dikuasai oleh kaum Yahudi, dari kosmetik, pakaian, pemakanan,
senjata, perhotelan, perfileman diHollywood dan sebagainya.

Apakah ini suatu kebetulan?
Atau olah manusia sendiri? Adakah bijak boleh dijana?
Seperti kilang pengeluaran?

Mari kita lihat satu persatu..

persiapan awal melahirkan zuriat.


Ketika mengetahui si ibu telah mengandung, sang ibu akan sering menyanyi dan
bermain piano .Ibu bayi tersebut juga akan membeli buku metamatik dan menyelesaikan masalah metamatik bersama suami, pabila ditanya,
"adakah ini untuk anak kamu?"
Mereka menjawab, "ia, ini untuk anak saya yang masih didalam kandungan,saya sedang melatih otak beliau, semuga ia menjadi genius apabila dewasa kelak"
tanpa merasa penat beliau membuat latihan metamatik sehingga beliau melahirkan anak.





Makanan sewaktu mengandung


Menurut adat orang Yahudi, makanan wajib yang perlu di ambil oleh setiap ibu mengandung ialah :-
kacang badam dan kurma bersama susu
• makanan tengahari- roti dan ikan tanpa kepala bersama salad yang digaul dengan badam dan berbagai jenis kekacang,
(daging ikan sungguh baik untuk perkembangan otak dan kepala ikan mengandungi kimia yang tidak baik yang dapat merosakkan pengembangan dan penumbuhan otak anak didalam kandungan. )
pil minyak ikan.



Makanan utama majlis-majlis keramaian.


• Gemar
memakan ikan (hanya isi atau fillet) dan biasanya daging tidak akan ada bersama dimeja (jika ada ikan, campuran daging dan ikan tak elok dimakan bersama.)
Salad dan kacang adalah suatu kemestian, terutama badam.
• mereka akan memakan buah buahan dahulu sebelum memakan hidangan utama. ( memakan hidangan kabohidrat (nasi atau roti) dahulu kemudian buah buahan akan menyebabkan kita merasa ngantuk dan lemah dan payah untuk memahami pelajaran disekolah.

Rokok dan Nikotin


• apabila anda diundang makan dirumah Yahudi, jangan sekali kali merokok, dan tanpa malu mereka akan menyuruh anda keluar dari rumah mereka dam merokok diluar rumah mereka.( Menurut saintis di Universiti Israel, siasatan menunjukkan nikotin dapat merosakkan sel utama pada otak manusia dan akan melekat pada genes, ini bermakna keturunan perokok bakal membawa generasi yg cacat otak ( bodoh atau lembab). Suatu penemuan yg dahsyat ditemui oleh saintis yg mendalami bidang genes dan DNA. Para perokok harap ambil perhatian. (Ironi nya, pemilik pengeluar rokok terbesar adalah ...... tekalah sendiri..!)



ketika di alam persekolahan


• makanan awal ialah buah buahan bersama kacang badam, diikuti dengan menelan pil minyak ikan (code liver oil) – untuk membantu dalam memahami pelajaran. Mereka bijak memahami 3 bahasa iaitu Hebrew, Arab dan English.
• sedari kecil mereka telah dilatih bermain piano dan violin, ini adalah suatu
kewajipan. ( Menurut mereka bermain musik dan memahami nota notanya dapat meningkatkan lagi IQ kanak kanak dan sudah tentu bakal menjadikan budak itu bijak.)
• darjah 1 hingga 6, anak anak Yahudi akan diajar metamatik berkonsepkan perniagaan dan pelajaran sains






sukan juga menjadi kewajipan bagi mereka dan sukan yg diberi keutamaan ialah memanah, menembak dan berlari, (memanah dan menembak dapat melatih otak mem fokus sesuatu perkara disamping mempermudahkan persiapan untuk perhidmatan negara.)
• di sekolah menengah, ditekan dengan pelajaran mata sains dan mereka digalakkan mencipta produk, segala projek mereka walaupon kadangkala
kelihatannya lucu dan mengarut, tetap diteliti dengan serius apatah lagi
ianya berupa senjata, perubatan dan engineering, idea itu akan dibawa ke
institute tinggi di Politeknik dan Universiti.

fakulti perniagaan.


• mereka begitu agresif dan seriusnya mereka tentang perniagaan. Diakhir tahun diuniversiti, para penuntut dibidang niaga dikehendaki melakukan projek dan memperaktikkannya dan anda hanya akan lulus jika kumpulan anda(10 pelajar setiap kumpulan) dapat keuntungan sebanyak $US1juta!

• Berpusat di New York, Dewan perniagaan Yahudi bersedia
membantu mereka yg berminat untuk melakukan bisnes (sudah tentu untuk Yahudi sahaja) jika mereka ada idea yg bernas, jawatan kuasa akan memberi pinjaman tanpa faedah dan pentadbir dari jawatan kuasa tadi akan bekerjasama dengan anda untuk memastikan yg perniagaan mereka menurut landasan yg betul. Maka itu lahirlah Starbuck, Dell comptr, Cocacola, DKNY, Oracle, Perfileman di Hollywood, Levis, Dunkin Donut dan ada beratus kedai ternama dibawah naungan dewan perniagaan Yahudi di New York. Graduan Yahudi dari fakulti perubatan New York akan disarankan untuk mendaftar dipersatuan ini dan digalakkan memulakan klinik mereka sendiri dengan bantuan wang tanpa faedah, barulah saya tahu mengapa hospital di New York dan California sentiasa kekurangan doktor pakar.



Siapakah yg mencipta design Levis yg terkini?


• Ianya dicipta di Universiti Israel oleh fakulti bisnes dan fesyen.

Ibadah..


menggoyangkan kepala mereka,
(menurut mereka ini dapat mengaktifkan otak mereka dan menambahkan oksigen dikepala, banyak ugama lain di Timur Tengah, seperti Islam juga ada menyuruh umatnya menunduk atau menggoyangkan kepala, ini guna dapat mensimulasikan otak kita supaya bertambah aktif. Lihat orang Jepun, mereka sering menunduk nundukkan kepala dan ianya sebagai adat. Ramai orang Jepun yg pandai? Adakah ianya sebagai kebetulan? Kegemaran mereka ialah sushi (ikan mentah).

Adakah ini kebetulan?

Fikirkanlah!

0 Komentar: